Блог про мансардні вікна. Корисні поради та статті

VELUX Україна в період карантину — відповідаємо на питання партнерів

Written by ВЕЛЮКС Україна | трав. 7, 2020

 

    Ситуація, з якою світ зіткнувся у 2020 року — унікальна та має вплив практично на кожну галузь окремо і всю економіку в цілому.  Фактично зараз не існує досвіду, який можна було б використати, чи на який можна було б покластися при прийнятті управлінських рішень та створенні прогнозів не майбутнє.

    Основними завданнями для нас зараз є безперебійна і надійна робота та підтримка усіх, хто має справу з мансардними вікнами: від кінцевого споживача до архітектора, встановлювача та продавця. При цьому ми приділяємо максимальну увагу здоров’ю та безпеці наших співробітників і партнерів. 

   Один з основних викликів зараз — невизначеність по тривалості і характеру обмежувальних заходів.

    Основні можливості —  реалізація запитів на кращий житловий простір, який ми спостерігаємо в різних частинах світу, як результат постійного перебування в приміщенні під час карантину.  Основний підхід ВЕЛЮКС Україна — незмінний.  Це гнучкість, здатність змінюватися, слухати, розуміти ринок, та використовувати тренди.  

      ВЕЛЮКС Україна зустрів поточну ситуацію, певно, в найбільш виграшній позиції. Ми знизили роздрібні ціни, а девальвація гривні зробила нашу пропозицію цікавішою в очах покупців, які мають заощадження у валюті. Ми оновили умови роботи та комунікаційні матеріали з кращим розумінням кожного продукту — від найдоступніших на ринку до нової лінійки Преміум з передовими рішеннями і пропозиціями.  

      Я очікую насиченого року зі своїми викликами і  можливостями. Разом пройти цей рік буде легше. Буду радий отримувати зворотній зв’язок, спільно реалізовувати можливості і реагувати на проблеми.

В якому режимі працює ВЕЛЮКС Україна зараз?

        Що стосується замовлень, доставки, консультацій та інших речей для наших дилерів, кінцевих споживачів, архітекторів та встановлювачів фактично нічого не змінилося.  Але в організації роботи у нас є певні зміни – практично вся компанія працює дистанційно при цьому наша ІТ-інфраструктура дозволяє це робити з високою ефективністю, в тому числі, і у віддаленому режимі. Запуск call-центру промислового масштабу два роки тому та нової системи обліку минулого року дозволили працювати гнучко та ефективно. У разі потреби у наданні технічної чи консультативної підтримки на великих проектах ми продовжуємо здійснювати її, в тому числі, в режимі фізичної присутності.  

Як пандемія позначилась на роботі групи компаній ВЕЛЮКС?

         Група компаній ВЕЛЮКС орієнтується на вимоги і підходи кожної країни, але на сьогодні встановила свій мінімальний підхід до роботи в період пандемії усі, хто можуть працювати з дому, працюють з дому. Логістичні центри та виробництва ВЕЛЮКС працюють. Карантинні заходи нерівномірні у світі і, якщо є країни, які тільки посилюють обмеження, то вже є і ті, що його суттєво послабили. 

 

Юрій Ткаченко
Генеральний директор

     Режим роботи відділу продажів зараз дистанційна робота, максимальне вирішення запитів та надання консультацій дистанційно. Але при потребі технічних консультацій на великих проектах виїзд на проекти.  Також ми вивіряємо дані наших баз і тому деякі наші партнери можуть отримувати дзвінки від нас.

Назар Бабіш
Керівник відділу продажів

 

    Як в умовах карантину працює відділ логістики?

     Робота наших партнерів суттєво відрізняється від регіону до регіону, але обмежений доступ (за рішенням влади чи самого дилера) до складу партнерів спостерігається по всій країні. Тому ВЕЛЮКС Україна запустила особливу опцію доставки на відділення Нової Пошти в усіх регіонах та навіть доставку прямо на об’єкт в окремих регіонах. Ви, певно, помітили більш активне спілкування через електронні канали зв’язку (Viber тощо). Якщо Ви бачити цікаві теми для висвітлення прошу давати свій зворотній зв’язок.

    Як зараз постачається продукція ВЕЛЮКС в Україну? 

      На початку введення карантинних обмежень, після оголошення перших планів по обмеженню пересування через кордон України, ВЕЛЮКС Україна суттєво збільшила складський залишок. З часом стало зрозуміло, що обмеження не торкнуться комерційних вантажів, тому замовлення і доставка продукції в Україні відбуваються в звичайному режимі. 

    Як постачається продукція по Україні? Особливості доставки під час карантину.

     Підхід до роботи з багатьма логістичними компаніями дозволяє обирати для доставок в конкретний регіон ту, яка надає найшвидший та найякісніший сервіс саме в цьому регіоні. Після періоду невизначеності (з початком запровадженням перших обмежень) зараз логістика по Україні працює в звичному режимі. 

Популярності набуває опція доставки вікон в місто дилера на відділення Нової Пошти, чи в окремих містах на об'єкт.

Дар'я Медвєдєва 
Керівник відділу логістики

 

         У перші кілька тижнів з початку карантину ми відчували певний спад активності наших клієнтів. Припускаємо, що це пов'язано, у першу чергу, з цілковитою невизначеністю, яка панувала на ринку і в країні в цілому ще у березні.  Однак, навіть під час карантину нам вдалось у повному обсязі зберегти оперативну та якісну підтримку наших клієнтів. Це можливо за рахунок різноманітних цифрових каналів: чату на сайті, багатоканального телефону, спілкуванню у месенджерах і соціальних мережах. Упевнені, що більшість тих, з ким ми за спілкуємось під час карантину, просто не відчули ніякої різниці. Щодо відвідуваності сайта, варто зазначити, що вона збереглась на рівні минулого року. 

Лєнор Аджібекіров
Керівник відділу підтримки клієнтів

        На сьогоднішній день технічний відділ, регіональні представники та сервісні центри ВЕЛЮКС здійснюють гарантійну та сервісну підтримку в дистанційному режимі. За критичної потреби представник ВЕЛЮКС чи сервісного центру може бути присутнім на об’єкті.

Ігор Коляда
Керівник технічного відділу

 

       Під час карантину зацікавленість зі сторони архітекторів зросла. Архітектурний відділ ВЕЛЮКС Україна допомагає обрати і розрахувати оптимальну освітленість, підібрати правильну специфікацію та технічне рішення для встановлення мансардних вікон.

Євгеній Цимбалов
Керівник відділу по роботі з архітекторами

 

 

        В період карантину ми успішно розробили і запровадили цикл вебінарів, присвячених  цифровому маркетингу. Головна ідея цих вебінарів спираючись на досвід ВЕЛЮКС, розказати нашим партнерам, як, використовуючи сучасні інформаційні технології та цифрові канали продажів, закріпити свої позиції на ринку.  Це зараз особливо актуально в усьому світі і в Україні зокрема з урахуванням ситуації з пандемією і супутніми обмеженнями.

         Ми вже провели 3 вебінари (перший з повтором), які загалом відвідало більше 130 наших партнерів. Теми вебінарів коливались від продажів в Instagram до необхідності сучасному українському бізнесу мати свій сайт. Слухачі вебінарів ВЕЛЮКС мають можливість ставити питання, оцінювати вебінари, а також впливати на те, яку тему ми розглянемо наступною. Середня оцінка за результатами 3-х вебінарів від наших слухачів 4,85 за 5-бальною шкалою.

Відділ маркетингу